سوالات رایج

1. چگونه وارد سامانه لیداپ شویم؟

در ابتدا شما با مشاورین ما ارتباط برقرار میکنید و پس از گرفتن تصمیم نهایی قراردادی را با کارفرما امضا می کنید سپس وارد سامانه می شوید و شماره تلفن خودرا وارد می کنید و کدی که از طرف ما برای شما ارسال می گردد را وارد می کنید.

2. چگونه مشتریان خودرا در لیداپ مشاهده و نظارت کنیم؟

شما می توانیدبا ایجاد کد و در خواست و ثبت مواردی مانند امتیاز و نام دسته بندی مشتریان را در حساب کاربری خود داشته باشد مثلا کارفرمای یک شرکت مشتریان خود را براساس محل آن ها (مشتریان شیراز،اصفهان،تهران،مشهدو…)تعیین می کند و برای آن ها امتیاز از 1 تا 100 در نظر می گیرد و نوع کد آن هارا (ثابت و یا متغیر)مشخص می کنید.

3. کد ثابت و متغیر چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

ثابت:این کدها می توانند بارکد یا شماره سریال یا هر شماره دیگری باشند.این کدها
ثابت هستند و مشتریان با ارسال این کدها از طریق پیامک به باشگاه مشتریان شما
افزوده می شوند .با توجه به اینکه این کدها ثاابت هستند پیشنهاد می گردد امتیاز
پایینی( مثلا 1 امتیاز ) برای آن ها در نظر بگیرید.

متغیر:کد های متغیر به صورت رندوم تولید می گردند.چهاررقم اول این کدها ،کد
کسب و کار شما در سامانه است.از این کدها می توانید جهت رتبه بندی و گروه بندی
مشتریان خود استفاده نمایید.همچنین یک شماره سریال همراه هر کد تولید می گردد
تا رهگیری و پشتیبانی کدها راحت تر شود.

 

4. چگونه می توانیم تخفیفات و قرعه کشی های ماهانه برای مشتریان قرار دهیم؟

شما می توانید از قسمت تخفیفات، ایجاد تخفیفات را انتخاب کنید و زمان هر تخفیف و قرعه کشی را مشخص کنید. همچنین میتوانید از بین مشتریانی که می خواهید آن هارا در قرعه کشی و تخفیفات شرکت دهید هر کدام و هر دسته ای که خواستید را انتخاب کنید.

5. چگونه می توانیم فاکتورها و موجودی کیف پول خودرا مشاهده کنیم؟

ما در بخش داشبورد و در قسمت بالا موجودی کیف پول شمارا نشان می دهیم و برای فاکتورها و وضعیت آن ها در قسمت حسابداری مشاهده فاکتورها را قرار داده ایم که می توانید فایل اکسل وضعیت پرداخت شده و یا نشده آن را مشاهده کنید.

6. چگونه میتوانیم مشکلات و سوالات خودرا در سامانه مطرح کنیم؟

تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به شما می باشند و شما در قسمت پشتیبانی با ایجاد تیکت و ارسال آن برای همکاران ما می توانید مشکلات خودرا مطرح کنید و منتظر پاسخ خود باشید

 

سوالات خود را در این قسمت بنویسید…

    هنوز به کمک نیاز داری؟

    اگه هنوز به کمک احتیاج داری و سوالی به غیر از سوالات بالا واست مطرحه کافیه اون و بنویسی و برای ما ارسال کنی…

    ارتباط با همکاران

    اگر نیاز به مشاوره و یا بیان حضوری برای مطرح کردن سوالات خود داشتید کافیه با شماره 03133355603تماس بگیرید و با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

    تیکت و پشتیبانی

    در قسمت پشتیبانی و ایجاد تیکت مشکلاتت و برای ما به صورت تیکت ارسال کن و منتظر جواب باش.<br />

    سرعت بالا در پاسخگویی

    کافیه سوالات و مشکلات خودرا با ما در میان بگذارید و منتظر باشید.